yahossein

امیر تتلو فوت کرد؟!

ss
Khon-Sard-series
Jeyran-Series
Anten-series
Pedarkhandeh-series
Poste-Shir-Iran3-series
Soghot-series

امیر تتلو فوت کرد؟!

آیا امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو) فوت کرده است؟

خبر مرگ خواننده معروف ایرانی امیرحسین مقصودلو معروف به امبر تتلو

امیر تتلو فوت کرد

فوت امیر تتلو ماجرا چیست؟؟؟

چند روز پیش ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد، این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد. دو، سه روزی است فعالیت امیر تتلو در کانال تلگرامی‌ و کانال یوتیوب وی قطع شده ، عصر امروز بود که ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده ، اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد.

خبر مرگ تلگرامی امیر تتلو

گفتنی است، همزمان سایت شرط بندی این خواننده پر حاشیه بسته شده و تنظیم‌کننده آثارش هم عکس اکانت خود را سیاه کرده است. شایعه مرگ تتلو پس از آن مطرح شد که شایعه درگذشت محمدرضا شجریان موجی از واکنش‌ها را برانگیخت.

اما ساعاتی بعد امیر تتلو اینگونه خبر مرگ خود را در کانال تلگرامی خود تکذیب کرد:

تکذیب تلگرامی خبر مرگ امیر تتلو

امیر تتلو کیست:امیر تتلو فوت کرد

 

امیر حسین مقصودلو با نام هنری امیرتتلو، در ۳۰  شهریور ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. تتلو در سال ۱۳۸۲ موسیقی را با سبک رپ آغاز، و در سال ۲۰۱۲ میلادی نخستین آلبوم خود را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. تتلو علاوه بر سبک رپ، در سبک‌های پاپ، آر اندبی نیز فعالیت می‌کند. تتلو را می‌توان نخستین خواننده ایرانی سبک آر اندبی نام برد که به صورت زیرزمینی فعالیت کرد و شهرت زیادی به دست آورد.

 

تتلو با اصالتی آذری در خانواده‌ای ? نفره در تهران به دنیا آمد. وی دارای تحصیلات دیپلم ریاضی است که به دلایل شرایط مالی خانواده از نوجوانی کار کرده است. تتلو چهره خبرساز و پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی است که چندین بار هم توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شده است.

 

کار‌های عجیب و غریب او همیشه در فضای مجازی خبرساز بوده.از برگزاری کنسرت‌ها و سبک خوانندگی اش گرفته تا رفتار‌ها و تتو‌های عجیب و غریب که روی بدن و صورت خود دارد. او در اینستاگرام با نقد برخی چهره‌های مشهور، اظهارنظر‌های عجیب و متناقض در مورد دین و حجاب داشت که با واکنش منفی کاربران مواجه شد.

او در تبلیغات اخیر خودبه نژاد گرایی روی آورده بود و زنان را یک موجود بی عقل می‌دانست که تنها وسیله لذت بردن مردان است. همین امر سبب شود اینستاگرام در سال ۱۳۹۷ حساب کاربری او را به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین و نژادگرایی و توهین بلاک کند. او از تیرماه ۱۳۹۸ به ترکیه رفت و در حال حاضر مجرد است و ازدواج رسمی نداشته است.

 









هنرمندان محبوب

مطالب زیر رو هم بهتون پیشنهاد میکنیم

نظر خود را بنویسید