yahossein

دانلود سریال گیسو

ss
Khon-Sard-series
Jeyran-Series
Anten-series
Pedarkhandeh-series
Poste-Shir-Iran3-series
Soghot-series

دانلود سریال گیسو

دانلود سریال عاشقانه ۲

در ساز موزیک ببینید فصل دوم سریال عاشقانه به نام گیسو

لینک دانلود سریال قرار گرفت + در ادامه

 

کاور سریال گیسو فصل دوم سریال عاشقانه

درباره سریال گیسو :

فصل دوم سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ، کارگردان جوان و نام آشنای کشورمان که به تازگی فیلم ها و سریال های او با استقبال خوبی همراه شده است بعد از تجربه بسیار موفق سریال عاشقانه این بار فصل دوم آن را استارت زده است.

سریال گیسو (عاشقانه ۲) که فصل ۱ آن به کارگردانی منوچهر هادی تولبد شده بود به اتمام رسید و حال خبری های خوشی برای دوستداران این سریال  جداب و دیدنی این است که تولید فصل دوم این مجموعه نمایش خانگی استارت خورده است و مخاطبان و دنبال کنندگان آن منتظر فصل دوم آن باشند. بنا بر گفته‌های کارگردان این سریال منوچهر هادی ، فصل دوم سریال عاشقانه با نام گیسو تولید و پخش خواهد شد.

همچنین سعید جلالی نویسنده گیسو گفت : سریال گیسو در راستای همان فصل اول (سریال عاشقانه) و ادامه‌ ی آن محسوب می شود و بخشی از قصه به حضور بازیگران این مجموعه در فصل اول وابسته است که در صورتی ‌که در فصل جدید حضور نداشته باشند به طور کل قصه با تغییرات اساسی مواجه می‌ شود.

 

محمدرضا و هومن سیدیمحمدرضا گلزار و هومن سیدی

 

 

سریال گیسو (عاشقانه ۲) به کارگردانی منوچهر هادی با تهیه کنندگی هومن کبیری در شهر تهران مقابل دوربین رفت هومن سیدی و محمدرضا گلزار دو بازیگری هستند که در اولین روزهای تصویربرداری سریال گیسو مقابل دوربین این سریال رفتند همچنین با استارت فیلم برداری منوچهر هادی (کارگردان) و محمدرضا گلزار (بازیگر) تصاویری از این سریال را در پیج شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند و طرفداران این سریال را از اغاز پیش تولید این سریال با خبر کردند.

 

محمدرضا گلزار در فصل دوم سریال عاشقانه

 

 اسامی بازیگران سریال گیسو :

محمدرضا گلزار ، هومن سیدی ، ساره بیات و حسین یاری بازیگرانی هستند که حضور قطعی آنان در سریال گیسو اعلام شده است اما بازیگرانی چون مهناز افشار , پانته آ بهرام و بهاره کیان افشار در این فصل به نظر حضور نخواهند داشت همچنین خانوم هانیه توسلی و سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی جولیا پانلی بازیگران زن جدیدی هستند که به این فصل از سریال اضافه شده اند. گفتنی است که فرزاد فرزین نیز به دلیل تشابه نقشش در این سریال با سریال مانکن از حضور در این سریال انصراف داد.یکی از مشکلات اساسی فصل دوم سریال نبودن نقش اول (مهناز افشار) که این فصل به نام آن کاراکتر نامگذاری شده است می باشد که به جای آن بازیگر دیگری جایگزین شده است.

 داستان سریال گیسو (عاشقانه ۲) :

داستان گیسو  (عاشقانه ۲) درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی از جمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال‌ های مختلفی که روابط  عاشقانه و رومانتیک در آنها محور اصلی بوده ، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب ، تحولی اساسی در داستان صورت گرفته است ؛ به طوری که فیلمنامه این سریال بیش از ۱۰ بار بازنویسی شده و هم چنان بازنویسی طرح نهایی آن در حال انجام است.

 

فصل دوم سریال عاشقانه

 

شایعه معرفی جولیا پانلی از طرف محمدرضا گلزار :

پس از شروع فیلمبرداری سریال گیسو خبری شایعه محور بر این اساس که خانم جولیا پانلی بازیگر ایتالیایی سریال از طرف محمدرضا گلزار به این پروژه معرفی شدند و شایعاتی بی پایه و اساس مبنی بر روابطه عاشقانه بین محمدرضا گلزار و خانم جولیا پانلی پخش شد که خانم جولیا تکذیب این خبر را در صفحه شخصی خودپ در اینستاگرامشون گذاشتند تا به همه شایعات پایان داده شود.

جولیا پانلی از فارغ التحصیلان کارگاه بازیگری آوا (کارگاه بازیگری سعید روستایی) توسط منوچهر هادی برای نقش لوسیا در گیسو انتخاب شده است . لوسیا نقش یکی از کاراکتر های اصلی این فصل از سریال می باشد.

اخبار پیش تولید سریال گیسو :

۱) مبتلا شدن منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر و هومن کبیری تهیه کننده به ویروس کرونا که پس از آزمایش تست انها منفی شد.

۲) انصراف فرزاد فرزین در سریال از ایفای نقش بهرام به دلیل تشابه نقشش در سریال مانکن

۳) در دسترس نبودن مهناز افشار نقش اول سریال و جایگزینی بازیگر دیگر به جای آن

۴) این سریال دردو فصل هفده قسمتی منتشر می شود.

زمان پخش سریال گیسو :

یرخی از بینندگان و طرفداران فیلم و سریال ایرانی پرسیده اند سریال گیسو کی پخش میشه ؟ با آن که تولید گیسو حتی در این دوران سخت کرونایی آغاز شده است اما سازندگان در تلاشند که آن را در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسانند تا برای پخش در نمایش خانگی آماده شود.اگرچه پیش بینی می شود فصل اول گیسو در اواخر سال جاری آماده پخش باشد و فعلا تاریخ دقیقی برای پخش آن توسط عوامل اعلام نشده است و فقط تصاویری از بازیگران و مراحل اولیه فیلم برداری در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

………………………………………….

پشت صحنه و گریم محمدرضا گلزار

پشت صحنه و گریم هومن سیدی

پشت صحنه و گریم حسین یاری

پشت صحنه و گریم ساره بیات

………………………………………….

 

دانلود رایگان سریال گیسو با لینک مستقیم

………………………………………….

“مصرف اینترنت برای دانلود قانونی عاشقانه ۲ نیم‌بها می باشد”

………………………………….

دانلود تمام قسمت های سریال گیسو

رسانه ساز موزیک شما را به تماشای گیسو (عاشقانه ۲) دعوت میکند.

دانلود تمام قسمت های گیسو

دانلود قسمت اول گیسو

دانلود قسمت دوم گیسو

 









هنرمندان محبوب

مطالب زیر رو هم بهتون پیشنهاد میکنیم

نظر خود را بنویسید