yahossein

دانلود شب های مافیا 2 فصل 3 قسمت 3

ss
Khon-Sard-series
Jeyran-Series
Anten-series
Pedarkhandeh-series
Poste-Shir-Iran3-series
Soghot-series

دانلود شب های مافیا ۲ فصل ۳ قسمت ۳

دانلود سری ۲ قسمت ۳ شب های مافیا

دانلود رایگان شب های مافیا سری دوم ۲ قسمت سوم ۳ با لینک مستقیم در ساز موزیک

Download Part 3 of Shab Haye Mafia 2

دانلود با سرعت بالا و کیفیت Full Hd

 

 

کاور شب های مافیا سری 2 قسمت 3

 

 

دانلود رایگان قسمت سوم ۳ شب های مافیا سری دوم

ژانر : مسابقه ، خانوادگی ، اجتماعی ، تاک شو

سال تولید : ۱۳۹۹

کارگردان : سعید ابوطالب

محصول کشور : ایران

 

شرکت کنندگان شب های مافیا سری ۲ : مجید مظفری، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، خداداد عزیزی، علیرضا استادی، سپند امیرسلیمانی، رحیم نوروزی، رامبد شکرابی، شهرام قائدی، محمد معتمدی، ارسلان قاسمی و یوسف تیموری

 

درباره شب های مافیا سری ۲ قسمت ۳ : 

بازی مافیا که این روزها بین جوانان و حتی سالمندان نیز رواج پیدا کرده ، حال به بازیگران و افراد مطرح سینما و تلوزیون نیز رسیده است . بازی مافیا نوعی مسابقه دوستانه است . که در آن یک گروه مافیا ، یک گروه شهروند می باشند . که باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند ، که این مورد زیرکی افراد شهروند یا مافیا را می طلبد . تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده یا به اصطلاحی بکشند و شهروندان پیروز میدان شوند . حال در سریال شب های مافیا طنزپرداز خود کشورمان . آقای محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری ، به عنوان رهبر یا به اصطلاح مجری در بازی ایفای نقش می کند . در واقع تمامی فرمان های بازی را او صادر می کند . در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است : که در هر فصل . یک بازیگر ۱۲ نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه ۱۲ نفره ، مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز میشود… .

خلاصه شب های مافیا  سری ۲ قسمت ۳ :

در این فصل از سریال و مسابقه مهیج شب های مافیا حضور بازیگرانی و هنرمندانی کشورمان چون هومن برق نورد ، مهدی کوشکی ، امید حاجیلی ، شهاب عباسی ، حسین مهری ، کامران تفتی ، امیر کربلایی زاده ، رامین ناصر نصیر ، احسان کریمی ، بهنام تشکر ، نیما رئیسی ، امیر مهدی ژوله به جداب شدن هر چه بیشتر این مسابقه کمک می کند . با این هنرمندان محبوب مسابقه آغاز و ببینم چه اتفاقاتی در این بازی رخ خواهد داد و کدام گروه زیرک تر و می تواند گروه مقابل را شکست دهد. با ما باشید . با اضافه شدن گروه خانوم های هنرمند کشومان باید دید چقدر به جذاب تر شدن این مسابقه هیجان انگیز کمک می کند.

دانلود رایگان فینال شب های مافیا قسمت ۳ سری ۲

دانلود شب های مافیا سری دوم قسمت سوم با لینک مستقیم

………………………………………….

“مصرف اینترنت برای دانلود قانونی شب های مافیا نیم‌بها می باشد”

………………………………….

تمامی قسمت های شب های مافیا

” توجه داشته باشید برای دانلود کردن سریال شب های مافیا لینک دانلود را در مرورگر کرم در NEW TAB باز کنید “









هنرمندان محبوب

مطالب زیر رو هم بهتون پیشنهاد میکنیم

نظر خود را بنویسید