yahossein

دانلود قسمت 8 سریال آقازاده

ss
Khon-Sard-series
Jeyran-Series
Anten-series
Pedarkhandeh-series
Poste-Shir-Iran3-series
Soghot-series

دانلود قسمت ۸ سریال آقازاده

دانلود قسمت هشتم سریال آقازاده

“لینک دانلود قرار گرفت”

دانلود سریال آقازاده قسمت هشتم ۸ با لینک مستقیم و کیفیت بالای HD

دانلود سریال با سرعت بالا

کاور قسمت 8 سریال آقازاده

دانلود قسمت هشتم سریال آقازاده با لینک مستقیم

 

موضوع : اجتماعی

محصول کشور : ایران

محدودیت سنی : ندارد

کارگردان : بهرنگ توفیقی

تهیه کننده : حامد عنقا

بازیگران سریال آقازاده : امین تارخ – مهدی سلطانی – امین حیایی – کامبیز دیرباز – جمشید هاشم پور – سینا مهراد – امیر آقایی – نیکی کریمی – لعیا زنگنه – ثریا قاسمی – مسعود فروتن – دیبا زاهدی – سامیه لک – سعید داخ – روزبه معینی – محمدحسین لطیفی

خلاصه داستان آن چه در قسمت قبل دیدیم : در قسمت قبل سریال دیدیم که مادر حامد به دنبال راضیه می‌رود تا بفهمد او چه کسی است که پسرش یک دل نه صد دل عاشق او شده است. در این قسمت خواستگاری حامد از راضیه را دیدیم و ماجرا رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت. در بخشی از این قسمت در حرم امام رضا (ع)، حامد به راضیه شکایت می‌کند که چگونه با اینکه او عاشقش بوده، راضیه توانسته به او دروغ بگوید و برای خراب کردن و خبر دادن وارد زندگیش شود. راضیه هم ابراز پشیمانی می‌کند و به امام رضا پناه میبرد. باید دید که این کارهای راضیه هم بخشی از نقشه است یا واقعا یک دل نه صد دل عاشق حامد شده است.

آن چه در قسمت بعد خواهیم دید : در این قسمت پدر مادر حامد از واقعیت ماجرای راضیه یا همان مانلی با خبر می‌شوند و قصه رنگ و روی تازه ‌ای به خود میگیرد. مادر حامد به اشتباهات خودش در تحقیق پی میبره و به حامد میگه طلاقش بده! باید دید حامد راضی به طلاق دادن راضیه می‌شود یا خیر. در این بین نیما بحری هم به دنبال ادامه‌دار کردن ماجرا در مشهد است و باید دید چگونه زهر خودش را می‌ریزد. در بخش دانلود، قسمت هشتم سریال را دانلود کنید و از دید این سریال لذت ببرید.

لینک دانلودقسمت هشتم سریال آقازاده با لینک مستقیم با کیفیت های مختلف

………………………………………….

“مصرف اینترنت برای دانلود قانونی سریال آقازاده نیم‌بها می باشد”

………………………………….









هنرمندان محبوب

مطالب زیر رو هم بهتون پیشنهاد میکنیم

نظر خود را بنویسید