yahossein

مسابقه ی بزرگ تیکاپ پرسپولیس

ss
Khon-Sard-series
Jeyran-Series
Anten-series
Pedarkhandeh-series
Poste-Shir-Iran3-series
Soghot-series

مسابقه ی بزرگ تیکاپ پرسپولیس

 مسابقه تیکاپ پرسپولیس

شعار اصلی تیکاپ چالش ،حمایت ،جایزه است

در تیکاپ شرکت کرده و از تیم محبوب خود حمایت کنید و برنده جایزه های نفیس تیکاپ شوید

پرسپولیسی هستی پس حامی تیمت باش  با خرید هر بسته سوال تیمتو حمایت کن و به پلی استیشن آخر ماه تیکاپ نزدیک تر شو

با تیکاپ همراه باشید با مسابفه های زنده با اجرای هنرمند محبوب ، ارسطو خوش رزم عزیز ، با جوایز نفیس در هر مسابقه برای تمامی شرکت کنندگان مسابقه ی بزرگ تیکاپ

با تیکاپ همراه تیم محبوب خود باشید … .

 

ورود به تیکاپ

 

نحوه ی ورود به تیکاپ :

در ابتدا کاربر با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک اس ام اس حاوی کد تایید دریافت میکن تا شماره همراه کاربرتایید شود . در مرحله بعد یک نام کاربری برای خود انتخاب میکند و وارد محیط اپلیکشن میگردد .

مسابقه ی بزرگ تیک اپ پرسپولیس

در تیکاپ شاهد چندین بخش از جمله بخش چالش ، بخش لایو و بخش بسته سوالان هستیم که در ادامه تمامی بخش ها را به صورت کلی توضیح خواهیم داد :

 

۱) بخش چالش ها :

در محیط بازی ۲۰ سوال از یک موضوع خاص در قالب یک چالش برای کاربر فعال می‌شود که شرکت کننده با پاسخ صحیح به ۱۲ سوال درست می تواند . برنده جایزه این بخش که شامل پول نقد یا شارژ اینترنت و جوایز دیگر هست . بشود .تعدادی سوال از یک موضوع خاص که در قالب یک چالش برای کاربر فعال میشود و به مدت ۳ساعت قابل دسترسی است . کاربرانی که به سوالات یک چالش پاسخ دهند، برنده جایزه خواهند شد .

 

 

۲) بخش بسته سوالات تیکاپ :

قسمت بسته سوالات می باشد که روزانه ۳ بسته رایگان دریافت میکنید . که با هر جواب صحیح یک امتیاز به دست میارید که این بسته سوالات برای بالابردن رتبه شما در رنکینگ آخر ماه که نفر اول تا ۱۰ جوایز ویژه ای دریافت میکنند موثر میباشد . شما حتی میتونید این بسته هارواز فروشگاه خریداری کنید . سوالاتی در موضوعات مختلف در یک بسته که به کاربر جایزه داده میشود یا کاربر آنها را در محیط اپلیکیشن خرید میکند . با پاسخ به آنها، کاربر امتیاز کسب میکند . در قرعه کشی هفتگی بیشترین امتیازها جوایزی بدست میاورند . شما با هر بسته سوال می‌توانید تیک دریافت کنید

 

 

 

۳) بخش مسابقه زنده (لایو) تیکاپ :

در قسمت سوم که مسابقه زنده ما میباشد شما  ۳ روز در هفته همراه مجری وارد مسابقه میشوید . و به ۱۲ سوال پاسخ میدهید و در جایزه نقدی که بین برندگان تقسیم میشود سهیم میشود در این قسمت نیز شما میتونید از تیک استفاده کنید . که در ازای دو سوال اشتباه اول و دوم  از ۴ و ۸ تیک استفاده کنید . یک مسابقه پخش زنده که شامل انواع سوالات اطلاعات عمومی است و توسط یک مجری با پخش زنده  ۳ روز در هفته برگزار میگردد . جایزه این بخش وجه نقد است که تمامی بین برندگان تقسیم میشود .

 

 

 

 

تیک ویژه هواداری چیست ✔️ :

پایان هر بسته سوال در تیکاپ = دریافت تیک هواداری 🚩

 

روزانه با پاسخ به هر سوال پرسپولیس رو حمایت کن و خودت برنده اینترنت رایگان باش 🚩

از اون پرسپولیسی‌های دو آتیشه هستی؟ بیا و با خرید هر بسته تیم محبوبت رو حمایت کن و برنده ویژه هم باش .

**** برای شرکت در تیکاپ وارد لینک زیر شوید ****

Tick-Up.Ir

 

 









هنرمندان محبوب

مطالب زیر رو هم بهتون پیشنهاد میکنیم

نظر خود را بنویسید